Rundu

25 mei 2019 - Cuando Cubango, Angola

Na lekker ontbeten te hebben gaan we weer op pad. Vandaag moeten we 440 km rijden. Gelukkig vooral over asfalt. Gaat toch een stuk sneller. Als we wegrijden bij de lodge staan er 4 giraffen ons op te wachten. Willen vast nog even afscheid nemen:-). Het is inderdaad een saaie rechte weg. In grootfontein gaan we nog even naar de supermarkt om onze lunch te kopen. Staat er gewoon een man te zingen..maak ik in Nederland toch nooit mee dat er in de supermarkt iemand staat te zingen. wat een gezelligheid..Bij een picknick tafel lunchen we. Heeft toch ook wel weer wat! onderweg komen we allemaal kleine "dorpjes" met hutjes tegen. Sommige van hout en riet en sommige van golfplaten. Jeetje ook daar word je wel weer even stil van. Dat mensen nog zo leven maar het mooiste is dat je de kinderen ziet lachen en spelen..hoe verwend zijn wij dan wel niet. Onze lodge ligt in de middle of nowere..maar wel aan de okavanga rivier. Wat een mooi uitzicht. En wat een gezellig hutje. Na lekker gegeten te hebben konden we ook nog naar namibische zang en dans kijken. Zo leuk. Ging bijna mee dansen zo gezellig zag het eruit...jullie krijgen nu even rust want we hebben 2 dagen geen internet..

1. Davey:
    25 mei 2019
    Mooie lodge. Tot over 2 dagen
  2. Astrid:
    26 mei 2019
    Ha lieve allebei, wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt!! Leuk om te lezen en wat een geweldige foto’s!! Ik ga jullie nu volgen hoor! Had mij opgegeven voor een mailtje bij een geplaatst blog, maar dat had ik niet gekregen, maar nu weet ik jullie te vinden! Geniet ervan! X