Peniche

22 juni 2022 - Peniche, Portugal

Jaja ook vandaag gaan we weer even op stap. Maar dit is maar 20 minuten rijden. We gaan namelijk naar Peniche, een echt surfdorp. Uiteraard gaan we eerst aan de cappuccino met iets lekkers want Jaimy is geslaagd. Wat een mooi excuus hebben we weer😁😉. Daarna lopen we op ons gemak door het dorp. Ooohhhh en we kopen allebei weer een shirtje.. pppfff onze koffer puilt inmiddels uit😋. En onze kast thuis ook🤣. Daarna gaan we lekker lunchen, ik heb weer een restaurant uitgekozen. Dus dan weten we het al...het is lekker. Marco heeft kip en ik garnalen en een lekkere salade🤩.

Dan lopen we nog langs het fort, hier hebben in het verleden gevangen gezeten. Er is er zelfs 1 ontsnapt😯.

We moeten natuurlijk ook nog even wat water zien. Nu zijn er 2 mooie plekjes, de bekendste stelt niks voor. Maar papao is prachtig. Je kunt een stuk over de rotsen naar mooie punten. Oke er zijn ook wat trappen gebouwd, erg handig. Maar er staat veel wind, heel mijn mooi gekapte coupe door de war😔😌.  Het is het echter waard.

Als we van dit moois hebben genoten rijden we terug naar ons stulpje.

1. Tonnie:
    22 juni 2022