Laatste lodge..

10 juni 2019

Vandaag gaan we voor nog 2 dagen naar onze laatste lodge in de buurt van Windhoek. Maar 2 uur rijden, dus een makkie. Onderweg stoppen we nog 1 keer voor een koffiebreak in de natuur. En we gooien de jerrycan diesel door een plastic fles de auto in.. Dan komen we aan op naankuse lodge...het lijkt wel het paradijs op aarde. Wat is het mooi. Onze kamer is nog niet klaar, maar de lunch staat klaar. Heel lekker. Daarna kunnen we naar onze kamer. Wat een plaatje..echt super mooi. De middag brengen we door aan het zwembad en zien nog wat apen, een oryx en rotsdassen. Heerlijk om in deze omgeving te relaxen. Morgen gaan we nog een feeding tour langs de beesten doen. Ben benieuwd:-)

1. Marinus:
    10 juni 2019
    Wat een droomreis, Sas en Marco.
    Ik mis jouw op de poli, Sas.
    Geniet van de komende week!
  2. Paula en Peter:
    10 juni 2019
    Nog wel ff in de zon gaan liggen, anders gelooft niemand dat je in Afrika bent geweest ;-)
    Geniet nog even van dit moois!
  3. Tonnie:
    10 juni 2019
    Geniet nog lekker van de laatste 2 dagen! Ff nagenieten van de reis! Zal ff wennen zijn weer terug in de Westerse wereld!
  4. Vivian:
    11 juni 2019
    Prachtige reis sas en marco. Weer iets om in je geheugen op te slaan. 😃
  5. Anja:
    11 juni 2019
    Nog heel erg genieten hoor!! 🍀🍀
  6. Leen Meijer:
    15 juni 2019
    Wij hebben ook genoten van jullie reisverslag, en hopelijk zijn jullie weer uitgerust van deze mooie prachtige en spannede reis, 👍😍😘 Rita en Leen Meijer