Gobabis

9 juni 2019 - Omaheke Region, Namibië

We gaan vandaag al om 07.00 uur ontbijten. Rond 07.45 uur rijden we dan naar onze volgende locatie. Het is weer rond de 380 km. In het begin is het best koud in de auto dus we zetten de verwarming even aan;-). En vandaag is het weer feest want we moeten Botswana weer uit en Namibië weer in. We vullen dus de nodige formulieren in en krijgen er weer een paar stempels bij. Gelukkig was het niet druk en ging het redelijk snel. Daarna reden we op ons gemak door naar west nest lodge. Dit ziet er echt wel beter uit, er is een zwembad, bar en restaurant. En we kunnen een Bush trial van 4 km lopen. We moeten de stenen aanwijzingen volgen...maar jullie snappen het al, op een gegeven moment komen we die niet meer tegen!! Gelukkig komen we wel kudus, wilde beesten en impala's tegen en vinden we de weg ook nog terug. Tijd voor een douche, ik wachten, en wachten maar er komt geen warm water..wat blijkt het vuurtje moet nog opgestokt worden! Gelukkig krijg ik toch nog warm water. Je maakt toch wat mee tijdens een vakantie in Afrika:-).

1. Tonnie:
    9 juni 2019
    Wel heel spannend als je zo’n trail loopt en je komt wilde beesten tegen??? Best gevaarlijk lijkt me! Fijn dat jullie de weg terug gevonden hebben! Lachen dat eerst een vuurtje opgestookt moest worden voor warm water! Dat wordt weer straks wennen voor jullie in de Westerse wereld! 😁👍