Laatste 2 dagen Italië en terugreis

30 september 2021 - Feldberg, Duitsland

Dinsdag zijn we gaan lunchen op een biologische wijnboerderij. De weg ernaar toe was erg mooi. Heel veel bossen en mooie vergezichten.  Uiteraard was de weg weer met veel bochten. Maar inmiddels is Marco daar een kei in geworden😉. We wisten niet dat het zo groot zou zijn. En ook hier moesten we weer aardig naar boven lopen. Toen we aankwamen was het gelukkig nog niet zo druk bij het lunch gedeelte. Dus kregen we een mooi plekje onder de boom. We konden uit 2 menu's kiezen. We hebben het uit gebreidste menu genomen, je kent ons🤪.  Verschillende worstsoorten, smeersels, brood, een salade en soep. Alles werd daar gemaakt. Ook dit was weer super lekker. Het barste er van de Duitsers, waarom weten we niet😏. Daarna hebben we nog een rondje over het terrein gelopen. En we hebben nog 2 flessen wijn en een smeersel gekocht. Ben benieuwd of de auto straks nog vooruit komt🤭. Daarna zijn we op ons gemak terug gereden. We zijn nog even langs de mannen in het klus huis geweest. Er was immers een muurtje in de badkamer getegeld dus dat moesten we nog even zien. S avonds hebben we lekker een pasta gegeten en hebben we weer gelachen en een gezellige avond gehad onder elkaar☺.

Woensdag zijn we nog een dagje naar Anghiari geweest. Marco ging weer gezellig met zijn dames op stap. Ook deze rit was weer super mooi. Wist niet dat dit zo'n mooie omgeving was. Bij het parkeerterrein aangekomen konden we gelukkig met de lift naar boven het stadje in. Eerst langs de stadsmuur gelopen daarna het oude centrum ingegaan. En wat zouden we daar als eerste gedaan hebben....ja cappuccino met wat lekkers. Dit keer had Marco huisgemaakte taart en Regina en ik cantuccini met chocolade. Zo lekker hebben we ze nog nooit gegeten. Daarna zijn we nog in wat winkeltjes wezen kijken en hebben we door de stad geslenterd en natuurlijk ook nog geklommen en gedaald. Want er is hier geen stadje waar je dit niet moet doen🙄. Toen was het al weer lunchtijd want de winkeltjes gingen dicht. We gingen weer terug naar ons koffietentje. Daar kon je uit een paar dingen kiezen, maar alles was huisgemaakt. Dus we hebben van verschillende dingen iets genomen en dit met ze drieën gedeeld. Was weer erg lekker. En ja daarna moesten we weer lopen want anders passen wij niet meer in de auto, zeker niet met alle wijn erbij😝. Ook hebben we nog even in het park gezeten om de tijd vol te maken totdat de winkels open gingen. We hadden namelijk nog wat leuke dingen gezien..en nee dit keer geen wijn☺. Oja we hebben ook nog een ijsje gegeten, hadden we verdiend na al dat lopen. Na de laatste inkopen zijn we weer terug naar ons huis gereden om S avonds nog gezellig uit eten te gaan om onze gezellige tijd bij Regina en Arend af te sluiten.

En dan zijn we vandaag weer aan onze terugreis begonnen... werden weer leuk door de bergen gestuurd want er was file...ook bij de gotthard was er weer file dus weer een stukje omgeleid. We gingen rond 9 uur weg en kwamen rond 19.00 uur bij ons overnachtings hotel aan. Na wat gegeten te hebben kruipen we zo lekker ons bed in...zijn we wel aan toe. Het is hier wel steenkoud..zijn we niet meer gewend.

Morgen rijden we het laatste stuk naar huis en dan zit deze heerlijke reis er weer op. We zijn in ieder geval tot rust gekomen en we hebben ervan genoten🥰😍