2e dag

5 september 2021 - San Lorenzo in Campo, Italië

Na een nachtje heerlijk slapen en ontbijten zijn we weer vol goede moed op pad gegaan. In Zwitserland geen file maar bij de grens naar Italië hebben we wel 30 minuten stapvoets gereden. Dat stond toch niet in de planning...ze gingen nog niet eens opzij..schandalig😉. Gelukkig voor de rest geen file gehad. Maar de Italianen rijden nog steeds als gekken...na bijna opzij geduwd te zijn...afgesneden te worden het stuur maar weer overgegeven aan Marco. Was weer helemaal geïrriteerd..om 17.00 uur aangekomen in ons kneuterige kamer. Geweldig, heel wat anders als gisteren. Nu vroegen ze wel om de qr code. Bij mij deed hij het gelijk maar bij Marco niet😳. Hoe kan dat...gelukkig was het simpel, stond hij niet op internationaal. Na een lekkere cappuccino nu nog even relaxen bij het zwembad. En ook nog eens heerlijk gegeten..koken kunnen de Italianen wel..ook minder gevaarlijk...oke behalve voor de kilo's dan. Na nog een korte wandeling zo weer lekker slapen. Gaat vast wel weer lukken😊