Toscane

27 september 2021 - Talla, Italië

Gisteren zijn we na het ontbijt op ons gemak naar Toscane gekregen. Was maar iets meer als 2 uur rijden dus dat valt mee. We slapen bij Regina en Arend in Pieve di Pontenano. Dit is maar een klein stukje van hun eigen huis af. We hebben afgesproken op de parkeerplaats met Regina. Helaas kunnen we niet dicht bij het huis parkeren want dit is te smal. Gelukkig is het weer redelijk omhoog lopen dus dat doen we dan maar met onze spullen. De wijn laten we maar staan😁, die is te zwaar.  We slapen weer in een mooi huis met een geweldig uitzicht. Weer heel anders, meer bossen nu. Na de lunch rijden we naar Het huis. De hol is best stijl omhoog en ook nog lekker bobbelig om bij het huis te komen, maar dit gaat goed. Wat een mooi huis en wat een uitzicht. We krijgen uiteraard een rondleiding. Er is al veel aan gedaan, maar er moet ook nog veel gedaan worden. Maar het wordt zeker weten een plaatje.

We zitten daarna lekker op het terras. Opeens begint het te waaien, het wordt donker, het begint te regenen en te flitsen. 🌧🌪Je moet snel alles pakken want het waait zo van tafel..dus dat doen we ook. De dames waren inmiddels aan het koken maar als we net binnen zijn valt alle stroom uit...dus ook de kookplaat😳🙄. En het is ook gelijk donker...ach duurt vast maar even...🙃😏🥴. Gelukkig zijn er waxinelichtje, dus die steken we maar aan...helaas blijft het donker...en krijgen we geen stroom..Dan maar salade met brood eten. Is ook lekker. En we krijgen nog ijs toe ook😋. We besluiten uiteindelijk naar onze kamer te gaan. Het is echt pikdonker. Gelukkig geeft de telefoon nog wat licht...rond 23.00 uur gaat de stroom 💡het weer doen. Ach zo maak je nog eens wat mee😉😊

1. Arend van den Tol:
    27 september 2021
    Ziet er héél erg leuk uit!