Laatste dag in Umbrie

25 september 2021 - Calvi Dell'Umbria, Italië

Vandaag doen we alles op ons gemak, het is immers onze laatste dag in Umbrie.  We genieten dus eerst van ons ontbijt. Kletsen wat met de Belgen. Hele aardige mensen. Zij kan 's ochtends, net als Sas, gelijk kletsen. Hij is wat rustiger. Daarna gaan we nog even lekker bij het zwembad liggen. Uiteraard lig ik weer hoofdzakelijk onder de parasol, is nog best warm.

We lunchen dit keer met crackers, gaan daarna douchen en alvast onze spullen zover mogelijk inpakken.  Dan gaan we nog even naar onze olijfboom, Marco heeft zijn steen die hij tijdens de yogaweek heeft gekregen meegenomen. Hij wilt deze hier achter laten. Helaas niet om zijn ziekte af te sluiten maar wel voor hoop, geloof en liefde ( waar een olijfboom voor staat) om nog lang samen te mogen blijven.💞

In de namiddag rijden we naar Narni. We moeten weer nieuwe muggenspray kopen want die zijn alweer bijna op. Ze vinden ons helaas nog steeds een lekker hapje. Ook nemen we nog een fles limoncello mee😊. Daarna gaan we aan de borrel met een aperativo, kleine hapjes. Marco neemt een biertje en ik een zoete cocktail met alcohol, tenminste ik hoop dat ze mij goed begrepen heeft😬. Ppff gelukkig ik krijg een lekkere zoete cocktail...met voor allebei een bordje met 3 kleine schaaltjes....is dit alles🥴. Maar nee daarna komt ze met nog 2 borden aan. We genieten van ons drankje en de hapjes. Marco wilt nog wel een biertje en ik neem nu wel een cola zero...voel de drank nu al. Krijg er gewoon een rood gezicht van...denk dat het een opvliegers is..of niet😁. Ook hier krijgen we weer hapjes bij. Ben benieuwd wat we moeten betalen...23 euro😳....dat gaat in Nederland vast niet lukken😃

1. Leen Meijer:
    26 september 2021
    Grappig om jullie zo te kunnen volgen en nu het laatste bericht, het was een mooie vakantie, dank daarvoor👍🥰 en natuurlijk een hele goede reis naar huis Leen En Rita👍🍀