Kijk lodge

31 mei 2019 - Kasane, Botswana

Na een goede, laatste, nachtrust op de boot en een lekker ontbijten nemen we afscheid van de geweldige benaming. We hebben op de boot al een imigratie formulier voor Namibië ingevuld, dus dat gaat lekker snel. Hoewel de balie medewerker weer erg ongeïnteresseerd is. Is ook nog eens vergeten zijn kam uit zijn haar te halen. Of zal het de nieuwe mode zijn:-;. Daarna moeten we ons weer inklaren in Botswana. Deze dames is zeer vriendelijk.

Nadat we een mooie olifant hebben gekocht, wat boodschappen hebben gedaan en een kopje cappuccino hebben gedronken gaan we weer naar kubu lodge. Om 15.00 uur hebben we weer een game drive.  Dit keer in Chobe park. Dit is veel ruiger en veel meer zand. Een echt safari gevoel dus..We willen heel graag nog een leeuw of luipaard zien. Maar hoe goed de ranger ook zijn best doet, deze komen we helaas niet tegen. Wel weer heel veel olifanten. Gelukkig zit er een kleintje van 2 of 3 weken bij. Deze kan zijn slurf nog niet goed gebruiken. Ze valt nog elke keer om en heeft veel moeite om overeind te komen. Zo aandoenlijk om te zien..en dan helpt je moeder je ook nog eens niét...arme dombo.. Na 3, 5 uur rijden we weer terug.  En gaan we naar het diner. Ik heb geluk want mijn kip is lekker. Het stoofpotje van Marco bestaat vooral uit zeentjes. Arme hij, gelukkig heb ik 2 stukken kip gekregen dus geef ik hem daar een stuk van. Ben immers ook de rotste niet. Wel netjes want deze wordt niet in rekening gebracht! En dan gaan we morgen naar de Victoria falls..

1. Rob Meijer:
    1 juni 2019
    Mooie reisverslagen, dit is echt genieten, Marco is zeker wel afgevallen, bij thuiskomst lekker stukje vlees van de Hanos, fijne reis verder en groetjes
  2. Tonnie:
    1 juni 2019
    Weer een leuk reisverhaal! Je schrijft heel leuk Sas! Moet er vaak om lachen! 😂👍😁
  3. Peter Pieters:
    1 juni 2019
    Nog steeds niet saai om de verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
  4. Mandy Benoist:
    1 juni 2019
    Wat een mooie ervaringen sas😘