Etosha

22 mei 2019 - Nationaal park Etosha, Namibië

Vandaag gaan we dan eindelijk dieren spotten. Tenminste dat hoop ik. Voordat we naar Etosha rijden, gaan we eerst nog lang Rock finger. Dit lijkt net een grote vinger midden in de natuur..heel apart om te zien dat dit zo blijft staan. Daarna rijden we door naar Outjo. Daar tanken we diesel, slaan nog wat water en geld in en we nemen een cappuccino met wat lekkers erbij. Het is immers vakantie. Dan gaan we eindelijk echt op weg naar Etosha. Nadat we het park ingereden zijn, na ons eerst geregistreerd te hebben, komen we gelijk al een groep zebra's, impala's en een giraffe tegen. Wauw wat bijzonder om dit zo in de natuur te zien. Ik ben er gewoon stil van:-).We slapen de eerste nacht in het park bij Okaukuejo. Het is voor het eerst dat het personeel wat minder vriendelijk is, ach dan krijg je toch lekker geen tip.. na wat gegeten te hebben gaan we even bij de waterhole kijken. Deze ligt bij de lodge. Het is nog rustig want we zien alleen impala's en een orxy. We besluiten om nog een stukje te gaan rijden naar een andere waterhole. Hier zien we springbokken, impala's, giraffes en gnoes. We gaan om 18.00 uur toch nog even bij de waterhole kijken en tot onze grote verrassing komt er een olifant aanlopen...wauw wat een geweldig gezicht. We gaan snel nog wat eten want om 20.00 uur gaan we op game drive.

1. Regina:
    22 mei 2019
    Wilde beesten in hun eigen omgeving zien, is zó mooi.....ik kan er over meepraten.
  2. Tonnie:
    22 mei 2019
    Wilde beesten in het echt zien is geweldig! Wij hebben dat gezien in het Kruger Park en daarna nog 2 parken. Vooral de 1e olifanten zijn indrukwekkend. Ben benieuwd naar jullie ervaring straks! Geniet er van!
  3. Claudia:
    10 juni 2019
    Wow! Wat gaaf zeg. Dat jullie dit mogen meemaken en wij kunnen op afstand meegenieten. Mooi hoor!